четвер, 14 лютого 2008 р.

Важкість управління процесом розробки

Основною задачею команди розробки програмного забезпечення є створення ілюзії простоти – захистити користувачів від цієї величезної та часто свавільної складності. Безсумнівно, розмір не є великим достоїнством програмної системи. Ми прагнемо менше коду, запроваджуючи розумні та потужні механізми, що дають нам ілюзію простоти, а також використовуючи повторно платформи існуючих проектів та коду. Однак великий обсяг вимог до системи іноді є невідворотнім та примушує нас писати велику кількість нового програмного забезпечення або повторно використовувати існуюче програмне забезпечення новим засобом. Лише декілька десятиріч тому програми на мові асемблера напружували границі наших можливостей створення програмного забезпечення вже на декількох тисячах рядків коду. Сьогодні не є незвичним знайти поставлені системи, розмір яких вимірюється у сотнях тисячах або навіть у мільйонах рядків коду (та все це високорівневими мовами програмування, звісно). Жодна особа ніколи не зможе зрозуміти подібні системи повністю. Навіть якщо ми розберемо нашу реалізацію в конструктивних відношеннях, ми залишимося в кінцевому рахунку з сотнями або навіть тисячами розділених модулів. Ця кількість роботи потребує того, що ми використовуємо команди розробників, та ідеально ми використовуємо настільки малу команду, наскільки можливо. Однак неважливо який її розмір, завжди існують істотні виклики, пов’язані з розробкою в команді. Мати більше розробників означає більш складний обмін повідомленнями більш важку координацію, особливо коли команда географічно розкидана, як це часто буває. Ключовий управлінський виклик з командою розробників є завжди підтримувати єдність та зв’язаність дизайну.
[1]

Немає коментарів: