середу, 12 грудня 2007 р.

Частина І – розпочнемо

Вступ

Чи можна нам веселитися тут?
Я підозрюю, що знаю, про що ви думаєте … “Я хочу написати програму і хочу зробити це невідкладно! Кодування кльове заняття; я не хочу читати половину книги поки я зможу написати мою першу програму. Карочє, це речення вже задовге – я хочу діяти!"
Стопудово, я все ще зустрічаю програміста, хто може встояти перед стрибком – врешті-решт, якщо ти придбав новий байк, чи присядеш спершу та почитаєш книгу? Скоріше за все ні – ти стрибнеш на нього, візьмеш його у оберт, впадеш на своє обличчя та лише потім дізнаєшся, що гальма на цій моделі знаходяться супротив звичайних домовленостей.
Так що давайте складемо угоду. Давай стрибнемо на протязі цієї першої глави. Як тільки ти встановиш програмне забезпечення, ти зможеш запускати деякі приклади програм та, якщо ти почуваєш себе хоробрим, можливо навіть спробувати модифікувати їх.
Але код буде виглядати дивно та нема бажання зробити його більш осмисленим – ти будеш скакати всліпу – та коли ти зробиш маленьку помилку, ти будеш неосвіченим щоб дізнатися що саме неправильне та як подолати це. Він просто не схоче працювати і ти не дізнаєшся чому. Так що тоді ти будеш знати, що це час починати вивчати теорію як профі. Не розчаровуйся, коли щось не працює, та підіймайся. Коли цей час прийде, читай книжку далі; добре?
Дійсно важлива частина
У програмуванні, як у будь-яких інших професіях, ті люди отримують найбільше, яким до вподоби те, що вони роблять. Якщо ти насолоджуєшся коли програмуєш, тобі буде важко утримати себе від вивчення нових речей. Тобі треба знати, що буде направляти тебе уперед та вивчати далі буде лише те, що відбудеться впродовж шляху.
Так що найголовніше, розважайся коли будеш засвоювати світ C#-програмування!
[4]

Немає коментарів: